Zwroty i reklamacje
Odstąpienie od umowy
Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.
Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: kontakt@azurove.pl
Zwracaną rzecz odeślij do nas niezwłocznie na adres: AŻUROWE, ul. Tokarska 44A, 80-297 Miszewo , jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.
Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.
Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik.
Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.
Reklamacje
Jeśli jesteś Konsumentem, w przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię.
Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: kontakt@azurove.pl lub drogą pocztową na adres ul. Tokarska 44A, 80-297 Miszewo .
Reklamowany towar należy wysłać na adres: AŻUROWE, ul. Tokarska 44A, 80-297 Miszewo
W związku z wadą możesz żądać:
- wymiany rzeczy na wolną od wad,
- usunięcia wady,
lub złożyć oświadczenie o:
- obniżeniu ceny,
- odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.
Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.
Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.
Reklamacja towaru uszkodzonego w transporcie
Zalecane jest aby w obecności kuriera sprawdzić przesyłkę, gdyż z chwilą odbioru towaru od przewoźnika, na konsumenta przechodzi niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia towaru.
- W przypadku stwierdzenia uszkodzenia produktów w obecności kuriera należy sporządzić protokół szkody, który pomoże nam w rozpatrzeniu późniejszej reklamacji u dostawcy.
- Jeżeli po wydaniu przesyłki przez kuriera ujawniono ubytek lub uszkodzenie niedające się z zewnątrz zauważyć przy odbiorze, należy niezwłocznie po ujawnieniu szkody, a nie później niż w ciągu 7 dni od dnia odbioru przesyłki wezwać kuriera w celu ustalenia stanu przesyłki i sporządzenia protokołu szkody.
- Informacja o uszkodzeniu towaru wraz z numerem zamówienia powinna zostać przesłana niezwłoczne na adres mailowy: kontakt@azurove.pl
- W przypadku niedopełnienia przez Klienta obowiązku spisania protokołu szkodowego w ciągu 7dni od dostawy Sklep uprawniony będzie do odmowy uwzględnienia reklamacji z tytułu wady produktu powstałej w czasie transportu w takim zakresie, w jakim niedochowanie obowiązków przez Klienta spowodowało utratę możliwości skutecznego dochodzenia roszczeń przez Sklep wobec przewoźnika.